Entebbe - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Paul Geurts - WaarBenJij.nu Entebbe - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Paul Geurts - WaarBenJij.nu

Entebbe

Door: paulinjuba

Blijf op de hoogte en volg Paul

25 Mei 2012 | Oeganda, Entebbe

Beste vrienden en vriendinnen,

Zojuist internettegoed gekocht en met Maddy geskyped, dus ook tijd voor een eerste bericht.
Het is vrijdagavond 18 mei. De eerste dagen zitten er op. Een check in, een dag achter de computer om e-cursussen te doen (die je moet halen om je ID te krijgen). Daarna twee dagen klas over van alles en nog wat (hoe gebruik je een radio?).
Ik vlieg maandag door naar Juba. Een weekend voor de boed.
Morgen eerst nog langs de bank om mijn voorschot vergoeding VN te halen. Daarna wordt ik opgehaald door Victor Wildeman van Second Chance Support (kun je googelen), die hier projecten in de gevangenissen uitvoert. Ik hoop ook morgeniddag een gevangenis in te mogen. Lijkt wel te mogen, omdat ik de directeur van het gevangeniswezen hier nog ken van enkele jaren geleden.
Ik bijf bij Victor slapen en dan kunnen we zondag Kampala onveilig maken.

Tot zo ver mijn berichtje. Alles ok onder de zon. Meer nieuws vanuit Juba.

Paul

• 25 Mei 2012 - 07:23

Dick Schouten:

Hoi Paul fijn dat je goed bent aangekomen. aclimatiseer ze! en heel veel succes daar. Mocht je de A3 daar willen gebruiken, just call me :)

groetjes Dick Schouten

Paul

Ik vertrek op 15 mei naar Juba, Zuid Soedan, als strategisch gevangenis adviseur bij UNMISS, de VN missie in Zuid Soedan. Via deze site wil ik belangstellenden gaag op de hoogte houden van mijn leven en werk daar. Per 1 mei ga ik werken voor het International Committee of the Red Cross in Addis Ababa. Ik ga daar werken als Prison Management Delegate.

Actief sinds 04 Mei 2012